• Zaterdag, 23 September 2017
  • 3 Tishri, 5778

Likoed Nederland

Islamitische preek in Frankrijk op de dag van de aanslagen: wij willen dat onze kinderen Frankrijk zullen regeren – zegen de Jihad strijders

Woensdag, November 18, 2015 / Last Modified: Zondag, November 22, 2015

Vrijdagse preek in de Aicha Moskee in Montpellier in Frankrijk van imam Mohamed Khattabi op de dag van de aanslagen in Parijs, 13 november 2015. Vertaling: Wim Jongman.

In de preek vertelt de imam hoe hij wil dat moslims Frankrijk, België, Duitsland en Engeland zullen regeren.

Verder laat hij zich antisemitisch uit en negatief over mensenrechten, want die zijn “zionistisch”.

De strekking van zijn preek is dat niet-moslims niets anders willen dan moslims kwaad doen.

Daarom roept hij tot slot om de wraak van Allah op mensen die tegen de islam zijn.

En zegent hij de Jihad-strijders.

Die zouden die avond uiterst dodelijk toeslaan, met de zegen van deze imam.

Het kan allemaal in Europa, dat dit in vergaande naïviteit allemaal laat gebeuren.

Wanneer gaat Europa die eindelijk van zich afschudden?

 

Khattabi
De vertaling van een gedeelte van de preek:

“De wereld is vol met gebeurtenissen, en een moslim is een onlosmakelijk onderdeel van deze wereld. Hij is een van de componenten die de menselijke samenleving van vandaag uitmaakt. In deze sociale leefomgeving en in de dynamiek van de wereld van vandaag kan een moslim niet leven zonder gevoelens en niet van zich laten horen.
Een moslim kan geen leven van apathie leven. Een moslim leeft in zijn samenleving, maar wordt verwacht niet te geven om wat er gebeurt in de islamitische wereld, zich geen zorgen te maken over het lijden van zijn moslimbroeders.

Van een moslim in onze tijd wordt verwacht losgekoppeld te zijn van zijn islamitische identiteit en van zijn moslimbroeders. Nou, dit is onvoorstelbaar.

Een persoon kan houden van een sportteam. Hij denkt erover als hij wakker wordt en wanneer hij gaat slapen, en hij vertelt over zijn geliefde team de hele dag lang. Een mens kan spreken over de liefde van een vrouw en over niets anders praten, alsof ze als een god aanbeden moet worden.
Een ander persoon kan geld hebben en erover praten dag en nacht, en over de verschillende manieren om het te vergaren, en als er iets gebeurt met zijn geld of zijn bedrijf, buigt hij zijn hoofd, fronst zijn voorhoofd, en sombert, alsof de wereld om hem heen tot een einde is gekomen.

Maar van een moslim wordt verwacht om alles te zien wat wordt gedaan met zijn moslimbroeders over de hele wereld en dan niets te doen? Is dat redelijk? Is dat redelijk?!

Hoe kan ik mezelf een moslim noemen, als ik niets doe wanneer ik mijn moslimbroer onrecht zie lijden? Wat voor de islam is dit?! De groepen voor de rechten van de dieren zijn bezorgd over de dieren.
Als het offerfeest komt, beginnen de dierenrechtengroepen een beroep te doen op de moslims om het slachten van dieren te verbieden. Dierenrechten … Dieren hebben rechten, maar moslims niet?!

Heb ik geen rechten?! Of misschien, oh geavanceerde westerlingen met uw controle en uw hegemonie, gelooft u dat een moslim geen mens is? Dit is een van de vele vragen. Het is inderdaad eigenaardig om de wereld gewapend te zien als één persoon in het Westen wordt gedood, terwijl het bloed van moslims [non-stop] vergoten wordt: de Rohingya, Syrië, Irak, Palestina, Jemen, Egypte, Libië … Moslimbloed … burgeroorlogen … sektarische oorlogen …
Rusland spant haar spieren in Syrië, en maakt gebruik van de meest krachtige wapens tegen het Syrische volk. Het Syrische land is een proeftuin geworden. Iedereen die een nieuw wapen of een nieuwe ideologie heeft die hij wil testen, neemt het mee naar Syrië of Irak.

Zij testen niet alleen wapens op ons moslims, maar ook hun theorieën en hun ideologieën.

Toen het idee van de ‘constructieve anarchie’ of ‘creatieve anarchie’ is ontstaan, werd het getest in Irak. Wat betekent dan ‘creatieve anarchie’? Een anarchie die schept wat we willen, en Irak aan stukken scheurt zoals we willen. Ze noemden het ‘constructieve anarchie’ of ‘creatieve anarchie.’
Dit is de realiteit voor de moslims vandaag.

We leven in tijden van apathie. Een moslim die geen zorg heeft over een andere moslim. Een moslim die niet beschaamd is om te zien dat zijn moslimbroeder wordt gemarteld, verbannen, onderdrukt, of gedood.
Alle soorten van vernedering wordt uitgevoerd op de moslims vandaag.
Maar het lijkt erop dat andere moslims, die genieten van het goede leven, het niet kan schelen.

Onze banier, ons vaderland, onze grenzen, onze stam, en onze natie zitten allemaal in: ‘Er is geen god dan Allah en Mohammed is zijn boodschapper.’
Al het andere is verbonden met het verdelen van ons.
Blanken, zwarten, Arabieren, Perzen, Amazigh, en alle soorten mensen zijn verenigd onder de vlag van ‘Er is geen god dan Allah.’ Een andere slogan is verbonden aan het verscheuren van onze natie.

Ik zweer bij Allah dat zij een vlag willen laten waaien boven deze moskee.

Ze willen dat het zal behoren tot een bepaald land, of een ander. Dat is wat ze willen. Ze willen nationale aangelegenheden die zich bemoeien met onze godsdienst. Waarom? Dat is de vraag.

Waarom willen ze dat voor ons? Om ons beter uit elkaar te scheuren.

Ik zeg niet dat ze ons in toom willen houden. Allah zij geprezen, een moslim heeft niemand nodig om hem te leren om zich te houden aan de wet. We luisteren naar de wet, Allah zij geprezen. Onze religie leert ons de wet, en we de wet respecteren.

Maar ze willen ons controleren, zodat wij niet zullen ontwaken uit onze slaap, omdat de moslims een slapende reus is.

En als hij ontwaakt, wee iedereen rondom, want hij zal de glorie herstellen van de mensheid.

Ze willen niet dat de islamitische reus wakker wordt, en om dat te voorkomen, sneden ze zijn ledematen af een voor een – een hand hier, een been daar, en het hoofd ergens anders. Zij doen dit door middel van vlaggen, nationaliteiten, grenzen, en stammen.

Iedereen die een hekel heeft aan een moslim kan hem overal beledigen, zijn doden sanctioneren, hem vermoorden, vervloeken, en ga zo maar door. Zelfs met wetgeving als zij dat nodig achten, en niemand voorkomt het. Zolang het te maken heeft met de moslims, kun je met de wet legaliseren wat je wilt.

Volgens de wetenschappelijke statistieken, zijn alle instellingen die belast zijn met mensenrechten zionistisch.

Ja. Deze groepen streven naar een corrupte samenleving, in plaats van het krachtig te maken en haar eenheid te beschermen. Zij streven naar een verdeelde samenleving.

[Zij komen] voor een dialoog met moslims, maar alleen met moslims die van hun geweten en identiteit afstand hebben gedaan. – Met [de Franse hervormingsgezinde sheikh Hassen] Chalghoumi en zijn soortgenoten. Ze zijn bereid om een ​​dialoog te voeren.
Maar als een moslim ruggengraat heeft, en een identiteit waar hij trots op is, zal hij die niet opgeven, dan weigeren ze om de dialoog met hem te voeren.
Ze willen geen dialoog voeren met een ware moslim.
Zij voeren de dialoog alleen met moslimhuichelaars, met moslims die een aanfluiting maken van hun eigen religie.

We willen dat onze kinderen in het politieke domein van het Westen doordringen. We willen dit.

Wij dromen van het zien van onze kinderen die ministers en hoogwaardigheidsbekleders, en zelfs presidenten worden.

Waarom niet? We willen dat ze over Frankrijk heersen op een dag, over België, Duitsland regeren, en Groot-Brittannië.

Waarom niet? Dat is mogelijk. Maar laat je niet verwarren. Je zult nooit [je kinderen] daar krijgen door middel van de islam. Nee, je moet ze daar krijgen via hun [westerse] regels, niet de jouwe. Als je het speelt via je eigen regels, zul je er nooit komen. Politiek in deze landen is gebaseerd op deze regels.

O Allah, ondersteun de islam en de moslims, verneder het polytheïsme en de polytheïsten, en laat de banier van de waarheid en de islam hoog waaien.

Ondersteun uw knechten, de moedjahedien [islamitische strijders in de Jihad] overal, o Heer van de mensheid.

Oh Allah, steun met ​​succes hen die goed wensen voor de islam en de moslims, en als iemand kwaad wil over de islam – maak dat het zich tegen hem keert”.

-- Reacties gesloten.